vrijdag 20 januari 2017

Dit is het laatste bericht op deze blog.

Klinkt dramatisch hé? Ik weet het. Maar dat is het niet.

Het is eigenlijk heel goed dat deze blog de boeken toedoet.

Ik heb niets meer nieuws te melden, ik doe geen nieuwe ontdekkingen meer.
Toch niets wat met allergie, asperger of hoogbegaafdheid heeft te maken.

De voedingsallergieën van onze Jongste zijn voor het grootste deel weg. Ok, melk is er nog en hazelnoten, maar die zijn makkelijk te vermijden.

Autisme bij de Oudste is er ook nog, maar vaak bijna niet meer merkbaar voor de buitenwereld. Op school loopt alles ok, daarbuiten ook. Thuis hebben we bepaalde gewoontes ons eigen gemaakt om alles vlot te laten lopen. Pakweg een weekmenu uithangen zodat dat kan geraadpleegd worden geeft veel minder stress.
Kleine maatregelen, die vaak niet opvallen.

De dyspraxie (DCD) van de Jongste gaat nooit weg gaan. We doen trouw twee keer per week kiné. Hij zal nooit een wonder in turnen, schoonschrift of zwemmen worden. Maar bon, who cares?

De hoogbegaafdheid blijft een 'pain in the ass' vanwege de vele vragen en hersenkronkels. Gisteren kwam de Oudste tot de constatatie dat in een absoluut vacuüm er geen temperatuur is, terwijl hij zijn ballekes met kriekskes aan het eten was. Volgens mijn man heeft hij gelijk, ik zou het niet weten....
Maar bon, dan leer ik nog iets bij....

Dus, ik heb niets meer om over te schrijven, buiten ons dagelijks leven. Dat is echter niet zo spannend en ik wil ook niet dat Jan en klein Pierke weet wie welke kleur scheet heeft gelaten in ons huis. ;-)

Voor wie hier via via terecht komt en info zoekt, klik op de 'labels' die je in de kolom hiernaast ziet en je ziet dadelijk alle berichten die over dat specifieke onderwerp gingen.
Er is een hele groei geweest en alles is op zijn pootjes gevallen. Dàt is het allerbelangrijkste om in je achterhoofd te houden.
Wie wil, kan nog steeds reageren op een post, dat komt nog steeds in mijn postvakje terecht.

Het gaat jullie allemaal goed!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen